فروش عمده انواع مخازن سمپاش

انواع مخازن سمپاش برای کشاورزان دارای اهمیت هست. به ویژه با شروع فصل کشاورزی در نقاط مختلف کشور نگهداری و مراقبت از محصولات کشاورزی از اهمیت بالایی برخوردار است . یکی از این امور سمپاشی محصولات است که با استفاده از سم ها و آفت کش ها از محصولات مراقبت لازم به عمل آید. مخازن سمپاش دارای ویژگی های مختلفی هستند. از جمله آن می توان به مقاومت جنس، مقاومت در مقابل نور، مقاومت در مقابل گرما و سرما، مقاومت در مقابل جانوران موذی، وزن مناسب و حمل آسان را نام برد. نوع مواد به کار رفته در ساخت مخزن و کیفیت آن برای کشاورزان در جهت بهره وری بهتر آنان بسیار حائز اهمیت می باشد. با جستجو در اینترنت می توانید اطلاعات شرکت هایی که تولید کننده مخازن سمپاش و فروشندگی آن را به صورت عمده دارند بیابید.

فروش انواع مخازن سمپاش

انواع مخازن سمپاش

مخازن سمپاش بسته به لیتر مخزن و شکل آن دسته بندی شده اند. که شامل مخزن 100 لیتری گرد، مخزن 100 لیتری مکعب دو طبقه، مخزن 200 لیتری مکعب دو طبقه، مخزن 400 لیتری مکعب دو طبقه، مخزن 600 لیتری مکعب دو طبقه، مخزن 800 لیتری، مخزن 1000 لیتری و مخزن 2000 لیتری می باشد. جنس مخازن سمپاش اغلب پلی اتیلن بوده ولی با جنس های دیگر از جمله پلاستیکی هم ساخته می شود. مخازن سمپاش به دلیل اهمیتی که در تولید محصولات کشاورزی دارند معمولاً گستردگی فراوانی نداشته در نتیجه استاندارد آن به صورت محدود بوده تا مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشود.

انواع مخازن سمپاش

فروش عمده مخزن سمپاش پلی اتیلن

مخازن پلی اتیلنی سمپاش یکی از انواع مهم این مخازن هستند. مخازن پلی اتیلنی از جمله مخازنی هستند که بسیار کاربرد دارند و این به دلیل قیمت متناسب آن ها و همچنین مقاومت خوب آن ها در برابر نور خورشید بسیار خوب و عالی ست.
فروش عمده مخزن سمپاش پلی اتیلن در مناطق مختلف کشور انجام می شود که یکی از مهمترین مراکز فروش این نوع مخازن فروشگاه مخزن پلی اتیلن سمپاش شیراز است.
علاوه بر این مهمترین فروشگاه های مخازن سمپاش پلی اتیلن در تهران؛ زنجان؛ اصفهان و مازندران وجود دارند که میتوان مخازن سمپاش های پلی اتیلنی را از این فروشگاه ها تهیه کرد.
همچنی مکان های زیادی برای خرده فروشی این منابع در تمام کشور وجود دارد.

فروش عمده مخزن سمپاش پلی اتیلن

مخزن سمپاش پلی اتیلن

مخزن های سمپاش پلی اتیلنی مهمترین نوع مخزن های سمپاش ها هستند. این مخازن که از نوع پلی اتیلن تهیه شده اند مقاومت خوبی در مقابل نور خورشید و آفتاب دارند و علاوه بر آن دارای مقاومت به خوردگی به نسبت خوبی در مقابل رطوبت نسبت به مخازن فلزی هستند.
این نوع مخازن هم در داخل کشور و هم در خارج از کشور تولید می شود که نوع داخلی آن، کاملاً قابلیت برابری با نوع خارجی آن را دارد و لذا می توان از نوع داخلی آن که به صرفه تر است استفاده کرد.

مخزن سمپاش پلی اتیلن

انواع مخازن سمپاش پلی اتیلن

این مخازن در رنگ ها و انواع مختلفی در بازار موجود هستند که بر اساس حجمی که می توانند نگهداری کنند و همچنین شکل آن ها تقسیم بندی می شوند.
انواع مخازن سمپاش را می توان در حجم های بسیار کم حدود 50 تا 100 لیتر پیدا کرد تا مخازنی با حجم های بسیار بالا که تا 2000 لیتر هم حجم دارند و بسته به نیاز باغداران و کشاورزان از حجم های مختلف این نوع سمپاش ها استفاده می شود.
مخازن سمپاش های پلی اتیلن در رنگ های مختلفی وجود دارد که رنگ متداول آن ها سفید و زرد می باشد.

انواع مخازن سمپاش پلی اتیلن

فروش عمده مخزن سمپاش 100 لیتری

فروش عمده ی مخزن های سمپاش 100 لیتری در شهرهای مختلف کشور انجام می شود که مهمترین تولید کننده ها و فروشنده های این مخازن عبارتند از :

  • فروشگاه مخازن پلی اتیلن در مازندران
  • فروشگاه مخازن پلی اتیلن در تهران
  • فروشگاه مخازن پلی اتیلن در شیراز
  • فروشگاه مخازن پلی اتیلن در اصفهان

مخازن 100 لیتری سمپاش ها از نوع پلی اتیلن ماده ای به نسبت ارزان و به صرفه برای کشاورزان و باغداران می باشد.

فروش عمده مخزن سمپاش 100 لیتری

مخزن سمپاش 100 لیتری

سمپاش ها دارای مخازن پلی اتیلنی می باشند. این مخازن دارای حجم های مختلفی هستند که بسته به زمین زراعی که باید سم پاشی شود این حجم ها انتخاب می شوند. یکی از حجم های پر طرفدار برای کشاورزان حجم های 100 لیتری است که با این سمپاش ها می توان زمین های کشاورزی نسبتاً متوسط را کاملاً سمپاشی کرد به علاوه دارای هزینه ی به نسبت ارزان و قابل قبولی نیز می باشد.

مخزن سمپاش 100 لیتری

فروش عمده مخزن سمپاش 600 لیتری

فروش عمده ی مخزن سمپاش 600 لیتری را می توانیم به وفور در شهرهای بزرگی مثل تهران، اصفهان، مشهد، تبریز، ساری و ? ببینیم. با توجه به ویژگی های یک مخزن مناسب و با رعایت استانداردهای ملی و بین المللی که در ساخت و تولید آن رعایت شده است می توانیم قیمت های متنوع و قابل قبولی از آن را در بازار فروش مشاهده کنیم. این مخازن در احجام مختلف به بازار ارائه می شوند. مخزن سمپاش 600 لیتری انتخاب مناسبی  است برای کشاورزان و کسانی که به حفظ محصولات خود از آفت های گیاهی اهمیت بسیاری می دهند.

فروش عمده مخزن سمپاش 600 لیتری

مخزن سمپاش 600 لیتری

مخزن سمپاش 600 لیتری که در بازار فروش در طرح و اندازه های متنوع و به صورت های مختلف از جمله توربینی، اتومایزر، تورولاینر، مکعب سه تیکه، مکعب دو طبقه و ?.. با جنس پلی اتیلن که از ارزان ترین پلیمرهاست و از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است، یافت می شود. این مخزن برای نگهداری ترکیبات و مواد سمی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد، و با توجه به همین امر مهم حفظ و نگهداری سموم و نشت نکردن به بیرون باید دارای ویژگی هایی باشد از قبیل:

  • استحکام در برابر خوردگی و فشار
  • مقاومت در برابر اشعه UV
  • مناسب برای استفاده در تمامی شرایط آب و هوایی
  • مورد استفاده برای تمام ادوات و تجهیزات کشاورزی
  • قابل تعمیر
  • نصب راحت و سریع

مخزن سمپاش 600 لیتری

انواع مخازن سمپاش با ظرفیت های متفاوتی وجود دارد و یک نوع از کارایی آن در صنعت کشاورزی به این صورت است که محل نصب آن پشت تراکتور می باشد. مخزن دارای یک پر کن است که از نوع مکشی است و دارای یک همزن برای یکنواخت کردن سموم و همچنین یک مخزن برای شستشو می باشد.مجهز به یک بوم که به صورت دستی قابلیت باز و بسته شدن دارد، و ارتفاع آن قابل تنظیم است. این مخازن در شهرهای مختلف نظیر تهران، مشهد، اصفهان، زنجان، تبریز، اردبیل و کرمانشاه به فروش می رسد.

فروش عمده مخزن سمپاش فرغونی

فروش عمده مخازن سمپاش فرغونی در شهرها و استان های مختلف کشور رواج دارد. این نوع مخازن را هم می توان از نوع تولید داخلی آن استفاده کرد و هم از نوع تولید شده در خارج، که یکی از آن ها مخرن تولید شده ی کشور تایوان است.
فروشگاه های فروش عمده ی مخزن های سمپاش فرغونی در شهرهای اصفهان؛ زنجان؛ شیراز؛ مشهد؛ قم و ?. وجود دارد و می توان این مخازن را از آنها تهیه کرد.

فروش عمده مخزن سمپاش فرغونی

مخزن سمپاش فرغونی

سمپاش های فرغونی نوعی سمپاش های موتوری هستند که دارای چرخ بوده و می توان آن ها را به راحتی جا به جا کرد.
این نوع سمپاش ها دارای مخازن مختلفی می باشند.
یک نوع از سمپاش های فرغونی؛ سمپاشی با مخزن 50 لیتری است که بسیار کوچک و جمع و جور می باشد که با اینکه دارای چرخ است و می توان آن را حمل کرد اما حتی می توان آن را داخل صندوق عقب پراید گذاشت و جا به جا نمود.

مخزن سمپاش فرغونی

انواع مخازن سمپاش فرغونی

علاوه بر این، انواع مخازن سمپاش دیگری نیز برای این نوع سمپاش وجود دارد که حجم های بسیار بالاتر، حتی تا 2000 لیتر را هم شامل می شود و می توان سمپاش هایی با مخازن مختلف از 50 تا 2000 لیتر را تهیه کرد.
جنس این مخازن باید از نوعی باشد که بتواند در مقابل حرارت و نور خورشید در زمین های کشاورزی مقاوم باقی مانده و آسیب نبیند لذا از ماده ی پلی اتیلن برای ساخت این مخازن استفاده می شود.

انواع مخازن سمپاش فرغونی

فروش عمده مخزن سمپاش 2000 لیتری

مخزن سمپاش 2000 لیتری که دارای انواع گوناگونی است به صورت عمده در بازارهای داخلی همراه با قیمت مناسب به فروش می رسد. این مخازن اغلب نوع پلاستیکی دارد که برای نگهداری سموم قابل استفاده است و بیشتر کشاورزان سموم را داخل مخزن سمپاش ریخته و به وسیله آن درختان را سم زدایی می کنند. کشاورزان اغلب از مخزن سمپاش 2000 لیتری موتوری پشتی استفاده می کنند که حمل آن بسیار آسان است.

فروش عمده مخزن سمپاش 2000 لیتری

مخزن سمپاش 2000 لیتری

مخزن سمپاش 200 لیتری دارای جنس های گوناگونی از جمله پلاستیکی، پلی پروپیلن است که در ابعاد و شکل های گوناگونی تهیه و تولید شده است. مخزن سمپاش پلی پروپلین دارای وزنی سبک و در برابر نور آفتاب بسیار مقاوم بوده که این می تواند از مزایای مخزن باشد. مخزن سمپاش انواع گوناگونی را شامل می شود که در این مطلب به چند مورد از آن اشاره می نماییم:

  • مخزن سمپاش موتوری
  • مخزن سمپاش چرخدار
  • مخزن سمپاش تراکتوری

در زمین های زراعی از مخزن سمپاش 2000 لیتری که حجم بیشتری از سم داخل آن جای می گیرد استفاده می شود و اغلب از نوع سمپاش موتوری است که جنس آن از پلاستیک فشرده است. مخزن های سمپاش در دو نوع گردپاش ها و محلول پاش ها روانه بازار می شوند و در اختیار مشتریان و کشاورزان عزیز قرار می گیرند یک مخزن سمپاش مناسب و ایده آل دارای ویژگی های زیر است.

  • قدرت و ظرفیت مناسب
  • کیفیت مناسب و قیمت ارزان
  • مدل های موتوردار و دستی

مخزن سمپاش را می توانند کشاورزان عزیز از نمایندگی ها و مراکز فروش با قیمت ایده آل و مناسب خریداری نمایند و برای سمپاشی زمین های زراعی از آن استفاده مناسب کنند این سمپاش ها می تواند مزایای چشم گیری داشته باشد و باعث شده آفت محصول کاهش پیدا کرده و کشاورز محصول مرغوب به بازار عرضه نماید.

مخزن سمپاش 2000 لیتری

فروش عمده مخزن سمپاش 400 لیتری

سمپاش ها وسایلی هستند که یکی از مهم ترین وسایل کار کشاورزی می باشند پس اگر شما هم کشاورز یا باغبان هستید و می خواهید بهترین باشید پیشنهاد می کنم حتماً از بهترین نوع و مناسب ترین نوع سمپاش استفاده کنید.

انواع مخازن سمپاش شکل ها و مدل های متفاوتی دارند از جمله :

  • سمپاش به صورت دستی
  • سمپاش دارای موتور
  • سمپاش به صورت فرغونی
  • سمپاشی که پشت تراکتور متصل می شود
  • سمپاش به صورت زنبه ای

فروش عمده مخزن سمپاش 400 لیتری

در سمپاش قسمتی بسیار مهم به نام نازل وجود دارد نازل ها بر روی کیفیت سمپاشی اثر خیلس مهمی دارند که نازل ها به دو شاخه اصلی تقسیم می شوند:

  1. نازل های مخروط پاش : همان طور که از اسم آن ها پیداست معلوم است که به صورت مخروطی سم می دهند و در اکثر اوقات برای کشتن قارچ ها و حشرات استفاده خواهند شد و اصلاً استفاده از ان برای علف کشی توصیه نمی‌شود.
  2. نازل های باد بزنی : این نازل ها مخصوص علف کشی هستند و همان طور که از اسمشون پیداست کاملاً به باد بزن تشابه دارند.

سمپاش ها علاوه بر استفاده برای نابود کردن حشرات، علف های هرز و? برای محافظت  و نگهداری از کود‌ها هم از آن‌ها استفاده می شود

بهترین گزینه برای زمین های متوسط، خرید مخزن سمپاش ۴۰۰ لیتری است.

مخزن سمپاش 400 لیتری

انواع مخازن سمپاش بزرگ، اندازه های مختلفی دارند که از حدود ۱۰۰ لیتر تا ۲۰۰۰ لیتر وجود دارد که سمپاش هایی که پشت نیسان می بینید از نوع ۲۰۰۰ لیتری مخازن هست.

انواع مخازن سمپاش از نظر کیفیت ساخت، کیفیت ساخت بدنه، حجم کل و شرکت عرضه کننده قیمت گذاری های متفاوتی می شوند.

  • مخزن سمپاش ۱۰۰ لیتری با قیمتی بین ۵۵ هزار تومان تا ۹۰ هزار تومان
  • مخزن سمپاش ۲۰۰ لیتری با قیمتی بین ۱۱۰ هزار تومان تا ۱۴۰ هزار تومان
  • مخزن سمپاش ۴۰۰ لیتری با قیمتی بین ۷۰۰ هزار تومان تا ۸۰۰ هزار تومان
  • مخزن سمپاش ۶۰۰ لیتری با قیمتی بین ۱ میلیون ۶۰۰ هزار تومان تا ۱ میلیون ۸۰۰ هزار تومان
  • مخزن سمپاش ۸۰۰ لیتری با قیمتی بین ۱ میلیون ۸۵۰ هزار تومان تا ۲ میلیون تومان
  • مخزن سمپاش ۱۰۰۰ لیتری با قیمت های خیلی خیلی متفاوت ممکن است حدودا ۱ میلیون تا ۱۰ میلیون تومان، بسته به نوع کارایی دارد.
  • مخزن سمپاش ۲۰۰۰ لیتری با قیمت های کاملاً متفاوت ممکن است ۲ میلیون تومان تا ۱۵ میلیون تومان

همان طور که قیمت های مخازن از ۱۰۰۰ لیتر به بالا را دیدید حتماً تعجب کردید ولی دلیلش تفاوت نوع کارایی آن ها می باشد که ممکن است برای سمپاش باغی باشد ممکن هم هست یک سمپاشی معمولی بسته به کار شما، قیمت کاملاً متفاوت است.
یکی از بهترین مارک های پیشنهادی ما ?طبرستان? است که از معروف ترین مارک ها می باشد.

تماس با ما