قیمت خرید مخزن پلی اتیلن تهران

مخزن پلی اتیلن تهران خرید در مراکز فروش زیر انجام می شود.

فروش مخزن آب پلی اتیلن در اسلامشهر

بهارستان ، پاکدشت ، پردیس ، پیشوا ، دماوند ، رباط کریم ، شهرری ، ورامین و قرچک و ?

مخزن پلی اتیلن تهران ، فروشگاه مخزن آب دات کام به عنوان فروشگاه اینترنتی مجتمع پلاستونیک ساری شرایط ویژه ای را برای فروش مخازن پلی اتیلن در تهران ایجاد کرده است.
مخزن آب پلی اتیلن لواسان ? فروش منبع آب و تانکر پلاستیکی ? تحویل در لواسانات

گروه صنعتی آریا پلاست آگام ، فروش انواع مخازن پلاستیکی و پلی اتیلن در ابعاد و اندازه های مختلف در تهران می باشد.

قیمت خرید مخزن پلی اتیلن تهران

انواع مخازن پلی اتیلنی به چه صورت تولید می شوند؟

انواع مخازن پلی اتیلنی به چه صورت تولید می شوند؟ساخت و تولید مخازن پلی اتیلن عموما بر اساس فناوری قالبگیری دورانی است فرایند قالب گیری دورانیس یا به اختصار روتومولدینگ یکی از فرایندهای شکل دهی مواد پلاستیکی به شکل توخالی است .

به طور کلی در این فرایند مقدار مشخصی از پلی اتیلن (پلاستیک) به صورت پودر به داخل قالبی که به شکل محصول نهایی طراحی شده است وارد می شود. این قالب حول محورهایی به چزخش درآمده و در نتیجه حرارت اعمال شده به آن پلی اتیلن درون آن به دیواره های قالب چسبیده شده و باعث ایجاد لایه در سطح داخلی قالب می شود.

چرخش قالب در حین مرحله سرمایش نیز ادامه پیدا می کند تا پلاستیک شکل مطلوبش را بگیرد و جامد شود. هنگامی که پلاستیک به اندازه کافی سخت شد ، سرمایش و چرخش متوقف شده تا قطعه پلاستیکی را از قالب خارج کنند . در این مرحله چرخه فرایند دوباره تکرار می شود.

البته همه ماشین های قالب گیری دورانی نیاز به مراحل گرمایش و سرمایش ندارد اگر از مایع واکنشگری مثل اپوکسی یا رزین پلی استر غیر اشباع دارای ماده پخت استفاده شود تشکیل ساختار تک لایه بدون حرارت دهی خارجی انجام می شود.

مخازن پلی اتیلنی دارای چه کاربرد هایی می باشند؟

مخازن پلی اتیلنی دارای چه کاربرد هایی می باشند؟اهمیت مخازن آب پلی اتیلن

عذم تناسب بین رشد و توسعه جمعیت شهری و زیر ساخت های شهری در کنار کم آبی و خشکسالی های ناشی از تغییرات اقلیمی شرایط را پدید آورده است که شهروندان ناگزیر به استفاده از مخازن و منابع آب در محل زندگی خود می باشند.

افت فشار شبکه شهری آب آشامیدنی مانع از رسیدن آب پرفشار به وحدهای مسکونی شهری و اختلل در آبرسانی در واحدهای آپارتمانی می گردد استفاده از پمپ های آب خانگی راه حل ناگزیریست تا بواسطه آن فشار آب مکفی برای واحدهای آپارتمانی تامین گردد از طرفی اتصال مستقیم پمپ به شبکه ی شهری غیر قانونی است .

اتصال مستقیم پمپ به شبکه آب شهری علاوه بر خربی کنتورهای آب در دراز مدت باعث صدور آب بهای غیر واقعی برای مصرف کنندگان می گردد . مطابقث قوانبن و بخشنامه های سازمان آب و فاضلاب و شهرداری کلیه مشترکات موظف به استفاده از مخازن ذخیره آب شرب در شبکه خانگی خود می باشند .

بدین ترتیب اثرات مخرب ناشی از مکش پمپ موجب اختلال در شبکه شهری آب نمی گردد .

معرفی مخزن پلاستیکی :

امروزه در دنیا مقرون به صرفه ترین و بداشتی ترین روش ذخیره آب استفاده از مخازن پلاستیکی می باشد مخزن پلاستیکی و یا به عبارت دیپر مخزن پلی اتیلن استاندارد و بهداشتی از مواد اولیه نو که محصول کارخانجات پتروشیمی می باشد تهیه می گردد.

همانطور که گفته شد مخازن پلی اتیلن جهت نگهداری مواد شیمیایی خورنده چه به صورت مایع و چه به صورت پودر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد . همچنین حمل و نقل این گونه مواد نیز درون مخازن پلی اتیلن صورت می گیرد. چرا که مخازن فلزی به دلیل خورندگی نمی توانند در این زمینه مورد استفاده قرار گیرند و همچنین در صورتی که از مخازن فلزی پوشش دار نیز در این زمینه استفاده شود هزینه بسیار بالایی را دربر خواهد داشت .

حمل و نقل مخازن بتونی نیز بسیار مشکل و در برخی موارد غیر ممکن است در نتیجه می توان گفت مخازن پلاستیکی از جنس پلی اتیلن به دلیل مقاومت در برابر مواد خورنده جهت نگهداری و حمل این گونه مواد از اهمیت ویژه ای برخوردارند.

مهمترین ویژگی های انواع مخزن چلی اتیلن چیست؟

مهمترین ویژگی های انواع مخزن چلی اتیلن چیست؟انواع مخازن آب پلی اتیلن یا پلاستیک:

مخازن افقی و عمودی : در فضاها و مکانهایی که محدودیت ارتفاع دارند استفاده می شود .

مخازن زیر پله: در سه شکل افقی ، مکعبی و سینوسی تولید می شود که با داشتن ابعاد دقیق درب ورودی می توان در زیر راه پله استفاده کرد .

ساپورت فلزی: مخازن زیر پله ای مکعبی برای جلوگیری از شکم دادن و باد کردن به ساپورت فلزی نیاز دارند . مخازن زیر پله ای مکعبی با ساپورت فلزی ارائه می شود.

مخازن مکعبی و کتابی: برای مکانهایی مانند داخل پارکینگ آپارتمان های بزرگ و امثال آن که به مخازن بزرگ با عرض کم نیاز دارند استفاده می شود.

وان پلی اتیلن صتعتی و شیلاتی: برای صنایع غذایی و شیلاتی و برای مصارف مختلف از جمله پرورش میگو و ماهی ، وان حمام ، آبشخور دام ، شن و? استفاده می شود.

مخازن ته قیفی یا مخروطی : زمانی که به تخلیه ی کامل مخزن آب پلی اتیلن حاوی آب یا مواد شیمیایی نیاز باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت فروش انواع مخزن پلی اتیلن

قیمت فروش انواع مخزن پلی اتیلن

شرکت تهران مخزن

فروش مخزن آب پلی اتیلن در تهران و سراسر ایران ، تمامی کالاها و خدمات این فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشد و فعالیت این سایت تابع مقررات جمهوری اسلامی ایران است . مطابق قوانین به کلیه قیمتها 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده اضافه می شود.

? امکان ارسال تانکر پلاستیکی ، مخزن آب و منبع پلی اتیلن و انواع وان پلاستیکی به اقصی نقاط کشور

? به کلیه خریداران که از طریق ثبت سفارش در سایت آنلاین انجام دهند تخفیف ویژه تعلق می گیرد .

چند نمونه قیمت مخزن آب :

تانکر پلاستیسکی 70 لیتری افقی 1100000 ریال

تانکر پلاستیکی 100 لیتری عمودی 1510000 ریال

تانکر پلاستیکی 230 لیتری مکعبی 3090000 ریال

چند نمونه قیمت مخزن پلی اتیلن
تانکر ده هزار لیتری سه لایه به ارتفاع 220 سانتی متر و ابعاد 350*210 به صورت کاملا ضد جلبک قیمت 92490000 ریال

مخزن 20000 لیتری پلی اتیلن یا تانکر 20000 لیر پلاستیکی در انواع لایه ، بی رنگ ، دولایه ، سه لایه ، چهار لایه ، پنج لایه تولید شده و معمولا کاربردهای صنعتی دارد قیمت 120950000 ریال

تماس با ما