فروش انواع مخازن پلی‌اتیلن پشت نیسانی در کشور

برای حمل فراورده های نفتی و مایعاتی مثل آب آشامیدنی در حجم های کمتر از تانکر های سوختی بزرگ، از مخازن پشت نیسانی استفاده می شود. حجم و ارتفاع این محصولات کمتر از تانکرهای بزرگ است و متناسب با ظرفیت نیسان طوری طراحی شده که هنگام حمل و نقل تعادل این خودرو به هم نخورد. بسیاری از باغداران که در باغ های خود دسترسی به آب شرب ندارند برای حمل آب آشامیدنی از شهر به باغ های خود از این مخازن استفاده می کنند. جنس این محصولات از پلی اتیلن است و فروش انواع مخازن پلی‌اتیلن در فروشگاه های مختلف در سطح کشور انجام می شود.

فروش انواع مخازن پلی‌اتیلن پشت نیسانی در کشور

خرید مخزن پلی‌اتیلن مرغوب در مشهد

خرید مخزن پلی‌اتیلن مرغوب در مشهداین محصولات از جنس پلی اتیلن و در مدل های تک جداره، دو جداره و سه جداره ساخته می شوند. ارتفاع، حجم و ظرفیت آنها متفاوت بوده و بر اساس نوع مصرف طراحی های مختلفی دارند.

برای حمل مایعات نفتی از نوع تک جداره استفاده می شود. برای حمل آب آشامیدنی از نوع سه جداره استفاده می کنند تا از تغییر رنگ و بوی آب جلوگیری شود. برای خرید مخزن آب پلی‌اتیلن در شهر مشهد با کیفیت خوب و مرغوب می توانید به فروشگاه های بزرگی که این محصولات را در انواع مدل ها و اندازه ها عرضه می کنند مراجعه کنید.

بسته به میزان آب مورد نیاز و فضایی که قرار است مخزن را نصب کنید مدل های مختلف را انتخاب کرده و خرید نمایید.

فروش انواع مخزن پلی‌اتیلن با تخفیف ویژه در سراسر کشور

فروش انواع مخزن پلی‌اتیلن با تخفیف ویژه در سراسر کشوردر مقایسه با سایر مخازن این نوع وزن کمتری دارند. این مسئله بسیاری از هزینه های حمل و نقل و نیروی انسانی لازم برای جابجایی را کاهش می دهد. اتصالات آن راحت است و اگر درشرایط دمایی و محیطی خوبی باشد طول عمر مخازن پلی‌اتیلن تا 50 سال است.

این محصولات  شرایط دمایی 45 تا منفی 50 درجه سانتیگراد را تحمل می کنند. از مواد اولیه گرانول خوراکی تهیه شده اند و مواد ضد اشعه خورشید هم در تولید آن ها به کار می رود.

با توجه به گستردگی بازه دمایی که تحمل می کنند در نقاط کوهستانی بهتر از سایر انواع مخزن جواب می دهد. در رنگ های مختلف تولید می شوند و به صورت مدفون یا روباز قابل استفاده اند. در فروشگاه ما فروش این محصولات در سراسر کشور با تخفیف ویزه و قیمت استثنایی انجام می شود. اگر مایل به خرید یک محصول با کیفیت با قیمت مناسب و تخفیف ویژه هستید به فروشگاه ما سری بزنید.

فروشنده مخزن پلی‌اتیلن عمودی در طبرستان

فروشنده مخزن پلی‌اتیلن عمودی در طبرستانمخازن عمودی طبرستان یکی از پر طرفدار ترین محصولات هستند. از آنجا که این محصولات به خاطر شکل هندسی خود فضای کمی را اشغال می کنند و نصب و جابجایی آن ها آسان است مشتری پسند تر هستند. نداشتن گوشه های تند و آسان بودن زیرسازی مورد نیاز آن ها از دیگر مزیت های این محصولات است. عمر بالا و دوام و استحکام مناسبی دارند و به صورت بی رنگ، تک لایه سفید و سه لایه تولید می شوند. مخازن سه لایه برای آب آشامیدنی و ذخیره آب آتش نشانی کاربرد دارند.

عمودی بودن شکل این محصول باعث می شود فشار آب در قسمت پمپ بیشتر باشد و پمپ توان کمتری برای مکش آب مصرف کرده و طول عمر آن افزایش یابد. مخزن آب عمودی برای مصارف صنعتی و خانگی مقرون به صرفه است. یک منبع آب ۵۰۰۰ لیتری به راحتی نیاز یک ساختمان با جمعیت بیش از ده نفر را تامین می کند.

ابعاد مخازن پلی‌اتیلن

ابعاد مخازن پلی‌اتیلنابعاد تانکر ۲۰۰۰۰ لیتری معمولا قطر دویست و نود سانتیمتر و ارتفاع سیصد و چهل سانتیمتر است. این ابعاد در مخزن آب مکعبی متفاوت است. قیمت تانکر آب ۲۰۰۰۰ لیتری بسته به نوع مواد اولیه به کار رفته در تولید آن متفاوت است. قیمت مخزن آب کتابی و عمودی کمتر از نوع مکعبی است. در نوع مکعبی میزان مواد اولیه به کار رفته بیشتر است که باعث افزایش هزینه تولید و در نتیجه قیمت نهایی می شود.

اگر فضایی که قصد نصب مخزن در آن را دارید کوچک است بهتر است از نوع کتابی استفاده کنید. ابعاد این نوع کوچک تر است و اگر بخواهید حجم را بالا ببرید به راحتی چند مخزن کنار هم قرار گرفته و توسط شاه لوله ها به هم وصل می شوند.

برای حجم های بالا استفاده از نوع عمودی توصیه می شود. چون حمل و نقل و جابجایی آن آسان تر است.

طول عمر مخازن پلی‌اتیلن

طول عمر مخازن پلی‌اتیلنبسته به این که محصول در چه شرایط محیطی نگهداری می شود طول عمر آن متفاوت است. اگر در بازه دمایی بیست درجه سانتیگراد از محصول استفاده کنید عمر آن تا 50 سال خواهد بود.

در شرایط محیطی که مخزن زیر نور خورشید و تحت تاثیر تغییرات دمایی زیادی باشد عمر آن کاهش می یابد. به طور کلی گستره دمایی که این محصولات تحمل می کنند زیاد است و برای همین به صرفه تر از سایر انواع مخازن هستند.

مخازن پلی‌اتیلن شیراز از بهترین نمونه های این محصولات هستند. در جاهایی که نیاز به ذخیره آب شرب زیاد است فروش این محصولات بیشتر است. فروش مخزن آب در اهواز و سایر شهرها توسط فروشگاه های بزرگ و سایت های اینترنتی انجام می شود. خرید اینترنتی آسان ترین روش برای خرید هر محصولی است. اگر قصد خرید مخزن دارید به فروشگاه ما بیایید.

بازارهای معروف مخازن پلی‌اتیلن در اصفهان

بازارهای معروف مخازن پلی‌اتیلن در اصفهانمخازن پلی اتیلن اصفهان یکی از بهترین تولیدات داخلی هستند که به صورت عمده به سایر شهرهای کشور صادر می شوند. ضد جلبک و ضد باکتری بودن این محصولات و مقاومت بالا در برابر اسید و باز از مزایای این محصولات است. برای حمل و نگهداری انواع اسید ها و مواد دارویی قابل استفاده هستند و از بهترین مواد اولیه تولید می شوند.

این محصولات قابلیت اتصال به انواع ورودی و خروجی های پلاستیکی و فلزی را دارند و قابلیت نصب و حمل و نقل آسان، آنها را به محصولاتی مشتری پسند تبدیل کرده است.

اگر نیاز به ذخیره آب آشامیدنی یا حمل سایر مایعات دارید و به دنبال یک مخزن مناسب با قیمت خوب هستید به فروشگاه ما بیایید. در این فروشگاه انواع محصولات در مدل ها و حجم های مختلف برای شما وجود دارد. می توانید با اطمینان از کیفیت محصولات فقط به آنچه نیاز دارید بیندیشید و با یک خرید آسان و به صرفه بدون صرف وقت و هزینه های گزاف بهترین محصول را بخرید.

4

تماس با ما