مخزن پلی اتیلن دوجداره / تولیدی انبوه آن در کشور

مخزن پلی اتیلن چیست؟

مخزن پلی اتیلن دوجداره به مخزن های پلاستیکی یا مخازن پلاستیکی ای گفته می شود که جنس آن از ماده پلی اتیلن است و  در انواع مختلفی تولید می شوند و برای نگهداری انواع مایعات مانند آب آشامیدنی و مایعات شیمیایی و اسید ها از آن ها استفاده می شود . استاندارد مخازن پلی اتیلن یک امری است که تمامی تولید کنندگان می بایست از آن پیروی کنند . این محصول را می توان در انواع تک لایه (تک جداره) ، دو لایه و سه لایه تولید کرد. که هر کدام از این انواع برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد ، مثلا مخزن پلی اتیلن تک لایه را عموما برای مصارف آبیاری باغات یا نگهداری مایعات نفتی مورد استفاده قرار می گیرد.همچنین از این مخازن می توان به شرط سرپوشیده بودن فضا برای آب آشامیدنی هم استفاده کرد. و مخازن دولایه و سه لایه نیز می توان مایعات را در فضای باز و حتی زیر نور آفتاب یا گرما و یا در مناطق سردسیر و برفی مورد استفاده قرار داد.

مخازن پلی اتیلنی براي نگهداري موادي نظير آب آشاميدني که مسائل بهداشتي و زيست محيطي نظير عدم تغيير بو، مزه و خصوصيات (با گذشت زمان) براي آنها بسيار مهم است وچون پلي اتيلن ماده اي است که از لحاظ شيميايي غير فعال بوده و با مواد ديگر واکنش نمي دهد. اين خصوصيت باعث شده پلی اتیلن بهترين گزينه برای تولید مخازن باشند. مخزن پلی اتیلن به علت مقاومت مناسب در برابر شرايط جوي مختلف و انعطاف پذيري از دوام بالايي برخوردار بوده و زمان کاربري نسبتاً طولاني دارند. ضمناً در مواردي که نياز به مدفون نمودن تانک وجود دارد (نظير تانکهاي سپتيک) انعطاف پذيري پلي اتيلن مقاومت آن را در مقابل فشار ها و نيروهاي اعمالي بالا مي برد. به علاوه، به علت خاصيت ضد خوردگي پلي اتيلن، تانک هاي پلي اتيلني (مخزن) در زمين-هاي مرطوب از دوام بسيار بالايي برخوردار هستند.
مخزن پلی اتیلن دوجداره / تولیدی انبوه آن در کشور

انواع مخزن پلی اتیلن دوجداره

انواع مخزن پلی اتیلن دوجداره

مخزن پلی اتیلن فاضلاب و مخزن پلی اتیلن دفنی از جمله مخازن پر استفاده میباشد . اما در قسمت ذیل به انواع آن اشاره میکنیم.

انواع مخازن پلی اتیلن و موارد کاربرد :

مخازن افقی

به دلیل داشتن ارتفاع کم معمولا در فضاها و مکانهایی که محدودیت ارتفاعی دارند، مورد استفاده قرار می گیرند.

مخازن عمودی

مخازن آب  پلی اتیلنی عمودی میزان سطح کمتری را اشغال می کنند و معمولا در فضاهایی که از نظر ارتفاعی محدودیت ندارند مورد استفاده قرار می گیرند.

مخازن زیر پله

اینگونه مخازن در سه شکل افقی، مکعبی، سینوسی ارائه می شوند .

مخازن مکعبی و کتابی

اینگونه مخازن آب پلی اتیلنی باعرضی کمتر از 70 سانتی متر و در حجم های 100 لیتر تا 2000 لیتر تولید می شوند. مخازن آب پلی اتیلنی مکعبی معمولا برای مکانهایی مانند داخل پارکینگ آپارتمان های بزرگ و امثالهم که به مخازن بزرگ و در عین حال با عرض کم نیاز دارند مورد استفاده قرار می گیرد.

مخازن ته قیفی یا مخروطی:

مخازن ته قیفی زمانی مورد انتخاب قرار می گیرند که به تخلیه ی کامل مخزن آب پلی اتیلنی حاوی آب یا مواد شیمیایی نیاز باشد. 

لیست قیمت انواع مخازن دو جداره

لیست قیمت انواع مخازن دو جداره

قیمت تمام شده فروش مخزن پلی اتیلن تابع شرایط به شرح ذیل میباشد .
الف: وزن محصول
ب: ابعاد مخزن
ج: تعداد لایه ها
د: نوع متریال یا مواد اولیه بکار رفته برای تولید محصول
ه: تعداد قابل و تعداد شیف کاری واحد تولیدی
و: نوع مواد افزودنی مجاز ماننده کربنات کلسیم و آنتی استابیلایزر ها و رنگ ا پیگمن های مختلف .

همانگونه که ملاحظه می فرمایید قیمت فروش مخازن پلی اتیلن پلاستیک تابع 6 شرط اصلی و عوامل متغیر دیگر قیمت مخازن پلی اتیلن و قیمت مخازن پلی اتیلن پلاستیکی از جمله قیمت فروش دلار در بازار ارز و قیمت فروش پلی اتیلن 3840 در بازار بورس کالا می باشد .

لیست کامل قیمت مخازن پلی اتیلن پلاستیکی در وب سایت قابل مشاهده می باشد.

از مخازن پلی اتیلن دوجداره به جای چه مواردی میتوان استفاده کرد؟

از مخازن پلی اتیلن دوجداره به جای چه مواردی میتوان استفاده کرد؟

کاربرد کلی مخازن آب پلاستیکی :

نگهداري آب ومواد شيميايي: مخازن پلي اتيلني جهت جابجايي انواع مايعات شيميايي، رنگ ها،رزین و پوشش ها و چسب ها نيز مورد استفاده قرار مي گيرند

صنایع کشاورزی: در صنايع كشاورزي تانکر آب پلي اتيلني به عنوان مخازن نگهداري انواع كودهاي مايع و بعضا جامد مورد استفاده قرار مي گيرد .

. صنایع غذایی : از آنجاییکه مخازن پلاستیکی دارای استاندارد غذایی food gradeهستند برای نگهداري مواد غذايي بمنظور ذخيره سازي انواع محصولات خوراكي مايع نظير سركه، روغن، آبليمو و نيز انواع ترشيجات و مواد لبني و ? نيز كاربرد دارند. 

مخازن پلی­ اتیلن دوجداره برای ذخیره نمودن و نگهداری آب، نفت، بنزین، گازوئیل، اسید، بازها و سایر مواد شیمیایی و همچنین به عنوان سیلوی مواد جامد و همچنین سپتبک تانگ استفاده می­شود.

مزایای استفاده از مخازن پلی­ اتیلن دوجداره:

• نصب سریع و آسان بعلت پیش ساخته بودن

• وزن کم و سهولت در حمل و نقل

• مقاومت در برابر سائیدگی، خوردگی و ضربه

• طول عمر بالا

• بهداشتی بودن

• هزینه پائین تعمیر و نگهداری

• قابلیت اتصال به لوله و سایر انشعابات به روش جوشکاری اکسترودری

• تحمل فشار زیاد از خارج مخزن

• مقاومت فوق­ العاده در برابر تغییرات شدید آب و هوایی

مخزن پلي اتيلن دوجداره

مخزن قیفی چیست؟

مخزن قیفی چیست؟

مخزن قیفی پلی اتیلن یا مخزن مخروطی پلی اتیلن با داشتن انتهای پایینی قیفی شکل امکان تخلیه مایعات و مواد به شکل کامل را مهیا می کنند.مخازن قیفی در احجام ۲۰۰ ، ۵۰۰ ، ۱۰۰۰ ، ۱۵۰۰ و ۲۰۰۰ لیتر و به صورت تک لایه و سه لایه در پلاستونیک تولید می شوند. از این مخازن تحت عنوان مخازن ته قیفی ، مخازن قیفی و یا مخازن زوک هم نام می برند.

مشتریان گرامی می توانند در هنگام ثبت سفارش ، درخواست نصب اتصالات ورودی و خروجی مد نظر خود را نیز به کارشناسان فروش اعلام نمایند . برای نصب این اتصالات هیچگونه هزینه ای دریافت نخواهد شد و تنها هزینه خرید اتصالات دریافت خواهد شد.

کاربرد مخزن قیفی

کاربرد مخزن قیفی

خصوصیات مخازن قیفی :

1. در صورت درخواست مشتری کلیه مخازن به صورت دو لایه سه لایه و فوم دار تولید می گردند.

2. کلیه مخازن به دلیل استفاده از مواد اولیه و رنگ های Food grade قابل استفاده در صنایع غذایی می باشند.

3. لایه فوم در مخازن فوم دار باعث سبکی مخزن و جلوگیری از انتقال حرارت از طریق دیواره مخزن و ثابت ماندن دمای مایعات در داخل آن می گردد.

4. مخازن تولید شده می توانند جهت نگهداری آب آشامیدنی برای مدت طولانی بدون تغییررنگ و بو و مزه آن به کار روند.

کاربرد مخازن قیفی :

مورد استفاده در صنایع شیمیایی و غذایی

کاربرد مخازن ته قیفی :

1)    تصفیه آب

2)    سوخت های زیستی

3)    کود (نیترات آمونیوم)

4)    کارخانه های تولید کاغذ

5)    غلات کشاورزی

6)    جداسازی مواد جامد (لجن و ..) از سیال

بهترین تولید مخزن دوجداره

بهترین تولید مخزن دوجدارهکارخانه تولید بهترین مخازن پلی اتیلن شهر کرج را به عنوان یک بازار بزرگ برای عرضه محصولات خود می شناسد.
بازار های بزرگ بهترین مکان برای خرید و فروش محصولاتی خاص می باشند. در بزرگترین بازار روز کشور ایران یعنی شهر کرج می توان به سادگی خرید و فروش انواع مخازن پلی اتیلن را مشاهده کرد.بزرگترین و معتبر ترین کارخانه تولید انواع مخازن پلی اتیلن در سراسر کشور ایران بهترین نمونه موجود از این محصولات را برای بازار روز شهر کرج ارائه می نماید.در این خصوص می توان به سادگی در ارتباط با بزرگترین مرکز و کارخانه تولید انواع مخازن پلی اتیلن در سراسر کشور ایران بهترین نمونه موجود از این محصولات را تهیه و مصرف کرد.با ما خرید ساده مخازن پلی اتیلن  و تجربه نمائید.

شرکت های تولید کننده انواع مخازن پلی اتیلن بسیار ویژه در این مسیر حضور داشته و در این بین طبرستان یکی از بهترین ها برای خرید همه ی مصرف کنندگان محسوب می شود.
بازار خوب و شرایط خرید بسیار مطلوب می تواند بسیار به ما کمک کند، بی شک فروش عمده مخزن انبساط طبرستان در تنوع بالا این محصول را ارائه می نمایند.

همچنین مخازن پلی اتیلن شیراز که تانکرها سفید رنگ از جنس پلی اتیلن تولید میکند که برای بهبود کارایی به صورت چند لایه تولید میشوند و یکی دیگر از شرکت های تولید این مخازن دوجداره پلی اتیلنی هستند .

اما مخازن پلی اتیلن اصفهان امسال شرایط بسیار خاصی دارد. شرکت های بسیاری در زمینه فعالیت داشته و دارند. اما شرکت های معتبر و نام آشنا می توانند محصولاتشان را به راحتی به فروش برسانند که اصفهان یکی از آنها میباشد.

شرکت های مختلف و بسیاری در این زمینه کار میکنند که مخازن پلی اتیلن تهران پلیمر و کرمانشاه هم یکی دیگر از شرکت های به نام میباشند.

مراحل تولید مخزن دوجداره

مراحل تولید مخزن دوجداره فرآیند تولید مخازن پلی اتیلن شامل مراحل ویژه ای می باشد که بصورت مختصر توضیح داده می شود . برای تولید مخازن پلی اتیلن باید فرایند تولید را پشت سر گذاشت . فرایند قالب گیری چرخشی که روشی برای شکل دهی به پلاستیک ها در دما های بالا و پایین و در شکل قالب باز جهت تولید قطعات تو خالی و یک پارچه و بدون تنش های پسماند می باشد و طی این مرحله می توان با کمترین مقدار تولید ضایعات اشکال پیچیده ای را تولید کرد .

عواملی همچون دما و زمان قالب گیری و روش و سرعت سرد کردن و سرعت چرخش قالب و نسبت سرعت محور های چرخش در فرایند تولید تاثیر گذارند .

فرایند تولید در تولید مخازن پلی اتیلن شامل ۴ مرحله می باشد که در زیر به این مراحل اشاره می کنیم :

۱ – مرحله ی اول شامل پر کردن قالب یا همان Charjng می باشد که قالب که طی این مرحله که به صورت محصول نهایی طراحی شده باز می شود و مقدار معینی از ماده پلیمری مورد نظر به صورت پودر یا مایع در نیمه پایینی قالب ریخته می شود .

۲ – مرحله ی دوم شامل حرارت دهی یا  Heating می باشد که پس از آن که قالب بسته می شود ماشین شروع به کار می کند و قالب در داخل کوره حول دو محور عمود بر هم می چرخد . با این کار انتقال حرارت باعث ذوب شدن پودر داخل قالب می شود و سطح داخلی قالب به وسیله آن به طور یکنواخت پوشیده می شود .

۳ – مرحله سوم که همان مرحله سرد کردن یا Cooling می باشد و در این مرحله قالب را در همان حالت چرخش ، وارد ایستگاه خنک کننده می کنند و قطعه نهایی با سرد شدن قالب که به وسیله جریان هوا یا پاشش آب این کار انجام می شود و پلیمر درون آن را نیز سرد می کند شکل می گیرد .

۴ – تخلیه محصول یا demolding که مرحله چهارم از فرایند تولید می باشد تحویل محصول می باشد که با ایستادن ماشین از حرکت ، باز کردن نیمه قالب از درون آن قطعه نهایی خارج می شود .

با طی کردن کامل مراحل توضیح داده شده  مخازن پلی اتیلنی تولید می شوند و این مخازن دارای حجم ها و اندازه ها و انواع متفاوتی می باشند که بر حسب نیاز مشتریان و مصرف کنندگان می توان در اختیار گذاشت

فرآیند تولید مخازن پلی اتیلن شامل مراحل ویژه ای است که مختصرا توضیح داده می شود . برای تولید مخازن پلی اتیلن باید فرایند تولید را پشت سر گذاشت . فرایند قالب گیری که روشی برای شکل دهی به پلاستیک ها در دما های بالا و پایین و در شکل قالب باز جهت تولید قطعات تو خالی و یک پارچه و بدون تنش های پسماند می باشد و طی این مرحله می توان با کمترین مقدار تولید ضایعات اشکال پیچیده ای را تولیددما و زمان قالب گیری و روش و سرعت سرد کردن و سرعت چرخش قالب و نسبت سرعت محور های چرخش در فرایند تولید تاثیر گذارند .

اولین واحد تولید انبوه مخزن دو جداره

اولین واحد تولید انبوه مخزن دو جدارهشرکت مجتمع پلاستیک طبرستان در سال 1375 تأسیس و فعالیت تولیدی خود را در سال 1377 در زمینی به مساحت 8500 متر مربع در شمال ایران در شهر تاریخی و سرسبز ساری آغاز نمود.

دریافت گواهینامه استاندارد سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2000 و ISO 9001:2008 به عنوان اولین شرکت فعال در صنعت قالبگیری دورانی در ایران در سال های 1383 و 1388
دارنده گواهینامه ایمنی غذایی ISO 22000:2005 دریافت عنوان واحد نمونه صنعتی در سال های 1392،1391،1389،1386

حال به معرفی شرکت دیگری می پردازیم :

شرکت آریا پلاست  به عنوان اولین تولید کننده مخازن پلی اتیلن آریا پلاست ۱۰۰۰ لیتری حفاظ دار که موفق به ساخنت مخازن با قابلیت بارگیری و چیدمان همزمان ۲ ردیف بر روی یکدیگر شده است .درحال حاضر موارد مصرف این مخازن در شرکت های تولید کننده اسید سولفوریک و اسید استیک و کاستیک سودا و جهت حمل و نقل و انتقال متانول به کشور های همسایه و صادرات انواع مایعات صنایع غذایی مانند انواع روغن ها همکاری مینماید .ضمنا این شرکت موفق به ساخت اولین اتصال و شیر از جنس پلی اتیلن که مقاومت ۱۰۰ آن در برابر قوی ترین اسید ها و بازهای آلی به اثبات رسیده است نیاز کشور عزیزمان و تلاش کارشناسان ما باعث شد تا در کمترین زمان ممکن مخازن پلی اتیلن حفاظ دار را به تولید انبوه برسانیم و کشور را از وابستگی به سایر تولید کننده گان خارجی مخازن پلی اتیلن حفاظ دار قابل حمل رهایی بخشیم.

در حال حاضر این مخازن به همراه شیر و اتصالات مربوطه بهترین گزینه جهت ذخیره و حمل و نقل مایعات اسیدی و نفتی و شیمیایی میباشد.

8

  1. … [Trackback]

    […] There you can find 37542 more Info on that Topic: makhzancenter.com/مخزن-پلی-اتیلن-دوجداره-تولیدی-انبوه-آن/ […]

  2. … [Trackback]

    […] Info on that Topic: makhzancenter.com/مخزن-پلی-اتیلن-دوجداره-تولیدی-انبوه-آن/ […]

تماس با ما